Firma Idea Call Center: badania ilościowe i jakościowe, helpdesk

przez | 19 grudnia, 2019

Każda firma działająca na polskim rynku, aby odnieść sukces musi trafić do jak największej liczby odbiorców. W dzisiejszych czasach jest bardzo dużo działalności, które oferują różne usługi i trudno jest szczególnie początkującym firmom przebić się i zaistnieć w świadomości klientów. Idea Call Center to firma, która ma wieloletnie doświadczenie w podnoszeniu efektywności sprzedaży i obsłudze klienta. Współpracuje ona z wieloma przedsiębiorcami, zarówno małymi działalnościami jak i międzynarodowymi korporacjami. Mechanizmy działania dobierane są indywidualnie do potrzeb i oczekiwań każdego kontrahenta. I poprzedzone są wnikliwą analizą działalności i wyników sprzedaży swoich kontrahentów. Firma Idea Call Center oferuje pomoc w postaci usług takich jak helpdesk czy obsługa reklamacji. Jak również oferuje swoim podopiecznym badania marketingowe takie jak badania ilościowe i jakościowe. Są one prowadzone na jak największej liczbie konsumentów, aby poznać ich preferencje i dopasować skuteczne metody sprzedaży.

Metody badawcze

Zarówno badania ilościowe jak i badania jakościowe są bardzo skuteczne i bardzo często korzysta z nich wiele marek, aby lepiej poznać preferencje swoich konsumentów. Badania mogą zostać przeprowadzone na odmiennych grupach docelowych. Badania jakościowe wykonywane są po to, aby poznać motywację i sposób wybierania usług i produktów przez konsumentów. Pytania są otwarte, dzięki czemu zmuszają konsumenta do dużego zaangażowania i przeanalizowania swoich preferencji. Badania ilościowe są przeprowadzane w celu uzyskania informacji na temat tego, jak często w danej grupie występuje dane zjawisko. Dzięki nim klienci Idea Call Center będą mieli klarowny obraz tego ile osób zna i korzysta z ich usług, jak również to, czy osoby te korzystają z produktów konkurencji. Dzięki takim badaniom można również uzyskać opinie na temat prowadzonych, czy asortymentu. Pozwala to przedsiębiorstwu wprowadzić niezbędne zmiany i ulepszenia swoich produktów, czy sposobu komunikacji z klientem. Firma Idea Call Center podchodzi indywidualnie do potrzeb każdego przedsiębiorcy. Dzięki przeprowadzonym ankietom, każdy przedsiębiorca będzie miał realny obraz zachowań i upodobań konsumentów. Którzy dzięki dopasowaniu odpowiedniej oferty mogą stać się również klientami firmy na długie lata. Często nawet niewielkie zmiany takie jak, modyfikacja szaty graficznej produktu, czy opakowania ma wpływ na postrzeganie go przez konsumentów lub zachęca bądź zniechęca do nabycia. Każdy przedsiębiorca, który dba o dobro swoich klientów i słucha ich oczekiwań osiągnie sukces. Firma Idea Call Center wspiera działalności, które są gotowe do ciężkiej pracy i podnoszenia swoich standardów obsługi klienta. Zapewni każdemu przedsiębiorcy wymaganą pomoc (service desk, monitoring płatności) i przeszkolenie.