Spikon. Usługi telefoniczne

przez | 29 grudnia, 2019

System CRM został oddany w ręce przedsiębiorców w 2019 roku. Jest to obecnie najbardziej nowoczesne oprogramowanie call center na rynku polskim. Dla programistów szczególnie ważne było to, aby oprogramowanie Spikon było bardzo intuicyjne i proste w obsłudze. Twórcy chcieli, aby obsługiwani przedsiębiorcy mieli zagwarantowaną obsługę na najwyższym poziomie. Co jest szczególnie istotne to fakt, że oferta może być dopasowana do indywidualnych oczekiwań i preferencji każdego klienta. Dzięki systemowi CRM każda firma może w szybki sposób tworzyć bazy danych i informacje o swoich klientach. Nowoczesność, intuicyjność i innowacyjność to trzy filary, którymi kierowali się programiści podczas pracy nad systemem. Firma telekomunikacyjna zapewniająca usługi telefoniczne dba o to, aby każdy mógł skorzystać z możliwości systemu i przekonać się, czy spełnia ona wszystkie wymagania swoich klientów. W raz z rozwojem innowacyjnych technologii dużo firm, aby sprostać coraz większym wymaganiom i oczekiwaniom swoich klientów tworzy najnowocześniejsze oprogramowania. Które ułatwiają codzienne życie. Dzięki intuicyjnej, prostej obsłudze i rozbudowanym możliwościom system może pełnić rolę nie tylko call center CRM, ale również contact center CRM, telemarketing CRM jak również windykacja CRM.

Świadczenia telefonii komórkowej GSM

Wszyscy nowi użytkownicy Spikon mogą za darmo przez miesiąc przetestować możliwości Spikon CRM. Dzięki ważnym modyfikacjom Spikon stał się operatorem wiadomości SMS, dzięki czemu klienci mają możliwość przesyłania wiadomości tekstowych. Dodatkowo klienci zaoszczędzą środki finansowe, ponieważ nie będą zobowiązani do podpisania umowy z operatorem SMS. Firma nieustannie doskonali możliwości i umiejętności swoich pracowników, aby tworzyli dla swoich klientów coraz lepsze i innowacyjne oprogramowania. Spikon przeszedł już 5 aktualizacji i nadal będzie się rozwijał i dostosowywał do potrzeb każdego przedsiębiorcy. Autorski system CRM powstał po to, aby usprawnić pracę w obsłudze klienta, jak również infolinii. Niezwykle istotne jest budowanie pozytywnych relacji ze swoimi klientami. Dlatego, niezwykle ważny jest ciągły,bezpieczny i bezproblemowy kontakt. Zadowolony klient poleci usługi innym, co dodatkowo wpływa na tworzenie pozytywnego wizerunku i reputacji każdej działalności. Dzięki nowoczesnym i sprawnym rozwiązaniom systemu, egzekucja CRM nie stanowi wyzwania dla firm. System ten sprawdzi się w każdej działalności, bez względu na profil czy jej wielkość. Biuro Obsługi Klienta pomoże rozwiać wszystkie wątpliwości i pytania ze strony każdego klienta. Firma ceni sobie przede wszystkim satysfakcję i zadowolenie swoich klientów. Ich osiągnięcia są sukcesami systemu Spikon.